Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

έχω κάνει έναν αγώνα...δεν θα μου τον σβήσει κανείς....


20--04--2011 πήρα όλες τις υπηρεσίες τηλέφωνο για την Αρχαιοκαπηλια....26--04--2011 έκανα επισημη καταγγελια.....05--05--2011 έδωσα Κατάθεση ΕΙΚΟΣΙΕΝΝΕΑ ΤΕΤΑΡΤΟΥ επρεπε να παρω την Αστυνομία δυτικής Ελλάδος για να δώσουν βάση...οι δικοί μας...ΕΛΕΟΣ.....................06---06--2011॥πήραν κατάθεση από μάρτυρα που έδωσα εγώ...μετά από μήνα δηλαδή....δεν ξέρω πόσο ποιο επείγουσες δουλιες έχει η αστυνομια στην Ευρυτανία ,από ένα θέμα εθνικής σημασίας...δεν πειράζει θα περιμένω...θα ζητήσω άρση απορρήτου του στο τηλέφωνό μου....δεν απειλώ...προς θεού!!!!έχω κάνει έναν αγώνα...δεν θα μου τον σβήσει κανείς....κι αν είναι δύσκολο το θέμα για σας κύριοι...υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές...Είναι πολύ ¨βαρύ¨το θέμα για να το αφήσω να περάσει στο ¨¨φλου......¨¨
Είναι κάποιες στιγμές που έρχονται στη ζωή μας
και νοιώθουμε ότι κουβαλάμε το πιο βαρύ φορτίο.
...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου